Si ets amant de l'esquí, aquesta és l'oportunitat perfecta per gaudir de la neu amb els teus amics a un preu irresistible! La Xarxa Jove d'Albergs de Catalunya (XANASCAT) t'ofereix vuit caps de setmana per esquiar a La Molina, Vall de Núria i Vallter. Les places són limitades, així que no esperis més i reserva la teva!
21-23 de febrer
28 de febrer - 2 de març
Inclou 2 nits a l'alberg La Molina XANASCAT, 2 dies de forfet i activitats especials com un "Après-ski" amb música, un bingo musical i ball de disfresses.
Preu: 106,60 € per persona (titulars del Carnet Jove).
No titulars: Jove (12-24 anys): 150,15 € | Adults (25+): 165,20 €
14-16 de març
Inclou 2 nits a l’alberg de Núria, 2 dies de forfet, cremalleres d’anada i tornada i assegurança d’esquí.
Preu: 88,10 € per persona (titulars del Carnet Jove).
No titulars: Infantil (4-13 anys): fins a 129 € | Adults (14+): fins a 146 €
14-16 de febrer
Inclou 2 nits a l'alberg de Sant Joan de les Abadesses, 2 dies de forfet i assegurança d’esquí.
Preu: 95,60 € per persona (titulars del Carnet Jove).
No titulars: Joves (12-24 anys): 110,00 € | Adults (25+): 120,00 €
Per correu electrònic: reserves.xanascat@gencat.cat
Per telèfon: 93 483 83 63
El preu especial només és per titulars del Carnet Jove. Cal acreditar-se a l'entrada de l'alberg. Les places s’assignen per ordre d’inscripció, amb màxim de 50 places a La Molina i Vall de Núria, i 30 places a Vallter. En el cas que s’esgotin les places, s’anotarà les i els joves en una llista d’espera d’acord amb l’ordre de trucada.
No deixis escapar aquesta oportunitat per viure una experiència inoblidable!