Poc després de la seva estrena, tothom en parla. Les xarxes socials i els mitjans s’han omplert de comentaris i notícies sobre ‘Romer el circulo’, però, a més, han sorgit algunes polèmiques al seu voltant.
Dirigida per Justin Baldoni i protagonitzada per la famosa Blake Lively, la pel·lícula es basa en el seu llibre homònim de Colleen Hoover. La polèmica ha arribat sobretot durant la promoció de la pel·lícula. Va haver-hi molta controvèrsia amb l’elecció dels actors: a la novel·la Lily té 23 anys i Ryle, 30, i a la vida real tots dos li treuen al voltant de 10 anys als seus personatges.
De fet, s’han viralitzat vídeos de moltes dones que recomanen anar a veure la pel·lícula, ja que els temes que es presenta poden ser difícils de digerir, però que tracten temes que sovint es veuen a la realitat, però s’han normalitzat.
El que ha cridat molt l’atenció ha estat la manera en què l’actriu Lively ha promocionat la pel·lícula. En només dues setmanes, l’actriu ha protagonitzat la portada de Vogue i ha aclaparat totes les mirades amb una gira on ha lluït uns looks espectaculars. També ha llançat una línia de productes per a la cura dels cabells i també una gamma de còctels sense alcohol.
Tot això ha provocat que molts l’acusin de fer servir la promoció d’una pel·lícula sobre violència masclista per lucrar la seva pròpia marca personal. Els seus fans no aconsegueixen entendre per què ha decidit centrar la promoció en el seu estilisme i no li ha donat importància a la violència masclista. De fet, alguns opinen que els seus actes podrien inclús romantitzar aquests fets.
Después de la polémica de Blake Lively, cambio por completo mi experincia con la película “in ends with us”. Sinceramente, siento que no vale la pena.
— M. (@iFlyDreaming) August 19, 2024
This is how Blake Lively is promoting her movie about escaping an abusive relationship and breaking the cycle of the abuse…
— Gabriel Divina (@GabrielDivina2) August 13, 2024
Unhinged and tone deaf.
This isn’t Barbie! pic.twitter.com/ZM7HlGyrpE