La popular influencer Violeta Mangriñán, qui acumula més de tres milions de seguidors a les xarxes socials, ha inaugurat el seu primer negoci. Estem parlant de la cafeteria Maison Matcha ubicada a Madrid.
La influencer fa mesos ja va anunciar que s'endinsava en un negoci més enllà de les xarxes socials. Fa només quatre dies va obrir el local i ja ha rebut els seus primers clients, que han compartit el menú que la influencer ha decidit incloure i per descomptat els preus. La cafeteria està especialitzada en el te japonès, de moment només hi ha l’opció de ‘take away’. A més, la cafeteria també compta amb una botiga on poder comprar productes relacionats amb aquesta especialitat japonesa. Els preus oscil·len entre dels 2,50 als 4 euros. Pel que fa al menjar, els preus van dels 2,5 euros als 8 euros.
Tot i les ganes amb les quals la influencer inaugurava fa quatre dies el nou negoci, el projecte sembla que s’ha complicat. “L’obertura de Maison Matcha està sent intensa”, deia la influencer. I és que Mangriñán ha indicat alguns dels problemes que han tingut: “Dissabte, el dia de l’obertura, se’ns va trencar l’aire i diumenge la màquina de fer gel”, deia la creadora de contingut. Explicava que estan afrontant aquest darrer problema a base de comprar sacs de gel. També hi ha alguns desperfectes de l’obra que encara estan arreglant.