Logotip de Adolescents.cat

El truc per saber quin tipus de pell tens

per Redacció, el 20 de febrer de 2024 a les 10:00
Conèixer el teu tipus de pell és imprescindible per poder-te aplicar productes adequats a ella. Per identificar quin tipus de pell tens, pots anar a un especialista o provar aquest truc a casa:
  • Neteja't la cara com de costum i no et poses res més (si pots fer servir un netejador neutre, millor).
  • Espera dues hores.
  • Observa la teva pell detingudament.
Si notes que la teva cara està tirant o, fins i tot, escamada o rugosa, el més probable és que tinguis la pell seca.

Si notes que tota teva cara està brillant i greixosa, el més probable és que tinguis la pell grassa.


Si notes que la zona T està brillant i una mica greixosa, però tens les galtes més seques, el més probable és que tinguis la pell mixta.

Si no et notes la pell ni seca ni grassa, o només amb una mica de brillantor al nas, el més probable és que tinguis la pell normal.


Si, a més, quan et poses alguna crema la pell et pica o se't posa vermella, el més probable és que tinguis la pell sensible.

Recorda que tenir la pell sensible és una condició d'aquesta, no un tipus. En aquest cas hauràs d'anar més amb compte amb els productes que et poses.
@ot24h 🤔 ¿Quieres saber cómo reconocer qué tipo de piel tienes? mira este video #educativo #tiposdepiel #OT2023 #operaciontriunfo #OTDirecto16F #parati ♬ sonido original - Operación Triunfo 24horas

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: