El FC Barcelona ha anunciat que jugarà els seus pròxims partits amb el logotip dels
Rolling Stones a la samarreta.
El patrocini és fruit del seu acord amb Spotify i el motiu és el llançament del nou àlbum dels Rolling Stones,
Hackney Diamonds, que ha sortit a la llum avui, dia 20 d'octubre.
Així doncs, l'equip masculí del Barça estrenarà aquestes samarretes
el dissabte 28 d'octubre en El Clàssic contra el Madrid, mentre que el femení les estrenarà
el 5 de novembre en el seu partit contra el Sevilla.
El dilluns 23 d'octubre es posaran a la venda dues edicions de la samarreta: la
FC Barcelona x The Rolling Stones Limited Edition, que comptarà amb 1899 unitats en qualitat Match; i la
FC Barcelona x The Rolling Stones Signed Limited Edition, que serà la més exclusiva, tindrà la firma dels jugadors i jugadores titulars dels dos partits, i només hi haurà 22 unitats.
Des d'ahir fins al 23 d'octubre està oberta la prevenda online. El mateix dia del partit es posarà a la venda una línia més completa del merchandising, amb
samarretes, dessuadores, gorres i bufandes.