Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 627]

per Redacció, el 7 d'octubre de 2023 a les 08:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 15 anys
Un dia el meu nòvio va vindre a casa i vam marxar amb la meva família d'excursió amb el furgó. Com era de nit quan tornàvem, ens vam començar a masturbar, però sobre de la roba (a tot això ell assegut al mig i al seu altre costat la meva germana petita). Vam estar així fins a arribar a casa, molt de morbo tot.

Noia, 18 anys
Vam anar amb el meu nòvio de vacances i estàvem a la platja un dia a la tarda i vam acabar follant a dins de l'aigua amb tota la gent mirant.

Noi, 16 anys
Una nit amb la meva novia, estàvem a la platja veient les estrelles i ens vam posar molt calents. Vam començar a follar allà i mentre follàvem un senyor amb el detector va passar i just a uns 30 metres es va parar a recollir un metall del terra i nosaltres vam seguir a lo nostre i amb el morbo del senyor veient-nos va ser el meu millor polvo.

Noia, 18 anys
Un dia estava al zoo de Barcelona i vaig veure la polla a un cavall i em vaig ficar calenta i vaig anar al lavabo i em vaig masturbar pensant en el cavall.

Noia, 16 anys
Un dia que estava en una festa a la piscina a casa d'uns amics, un paio que estava per allà i jo, vam estar tocant-nos en un racó de la piscina envoltats de flotadors i estàvem tan calents que vam anar al lavabo i vam acabar follant a casa del nostre amic.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.