Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 624]

per Redacció, el 9 de setembre de 2023 a les 08:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 16 anys
Un dia que vaig arribar tard a l'insti, a l'entrar a classe vaig anar a seure a un dels únics seients buits, al costat del meu crush. Ell i jo ja feia temps que ens teníem moltes ganes, però mai havia passat res. Aquell dia vam seure junts fregant-nos les cames, però ell va acabar posant la mà a la meva cuixa i anava pujant fins a arribar al meu cul. Quan es va acabar la classe, tothom va marxar al pati, però nosaltres ens vam quedar al lavabo. Em va encastar contra la porta mentre ens liavem i vam acabar follant a sobre la pica.

Noia, 14 anys
Estava amb el meu nòvio al cotxe amb els meus pares, i estàvem tornant de la platja i ens va agafar un calentó i li vaig fer una palla mentre els meus pares estaven davant i n'nosaltres darrere.

Noi, 16 anys
Vaig fer una ruta de llocs abandonats amb els meus amics i la meva crush que l'apassionen aquests llocs. Total, que vam arribar en un hotel abandonat i allà ens vam separar, i jo anava amb la crush. Al cap d'una estona vam anar al soterrani que estava ple de lliteres de massatges i em vaig posar tan hot que me la vaig emportar. Total em va acabar menjant la polla i jo el cony. I després va venir un amic meu que s'havia perdut i total vam acabar fent un trio tots en un hotel abandonat... Molt bona experiència.

Noia, 16 anys
Vaig anar a uns campaments on vaig conèixer un paio on un dia vam acabar follant a la tenda. L'endemà vaig anar al bosc amb el seu millor amic i ens vam escalfar heavy i vam acabar liant-nos fins que ens va pillar el meu anterior lio i vam acabar follant heavy els tres quan la resta ens podien veure en qualsevol moment.

Noia, 15 anys
L'altre dia estàvem el meu nòvio i jo asseguts en un banc del poble, ens vam començar tocant per sobre la roba i vam acabar tan calents que jo li feia una palla mentre ell em tocava el cul. Al final vam acabar per anar a un lloc apartat i li vaig fer una mamada, quasi ens pillen una parella amb la seva filla.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.