Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 621]

per Redacció, el 19 d'agost de 2023 a les 20:56
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz

Noia, 15 anys
Fa dos anys vaig anar a un càmping a la platja amb l'esplai i a la primera nit vam anar al bar i em vaig adonar que una tia m'estava mirant molt, després de dues hores em va preguntar l'Instagram i m'estava tirant la canya tota l'estona. A la segona nit vam quedar als lavabos i ens vam començar a liar, després em va portar a la seva tenda i em va començar a posar dits i com que fèiem massa soroll vam haver de tornar al lavabo i allà vam fer-ho com boges. QUIN MORBO!

Estàvem a una festa de pijames amb el meu nòvio. I dormíem en el mateix matalàs. La cosa va començar a pujar de to i em va començar a tocar per sota les mantes i jo li vaig començar a fer una palla. Mentre dissimulàvem parlant amb els amics i que difícil controlar la respiració, quin morbo. Al final, per poder acabar vam anar al lavabo. Això devien ser les 3 de la matinada. Però el mateix dia vam acabar anant a casa el meu nòvio perquè encara ens teníem moltes ganes i vam acabar follant com mai. La millor vegada.

Noi, 19 anys
Un dia durant la tarda estava amb uns amics a casa meva i ens va venir de gust demanar una pizza. Jo ja feia temps que m'estava parlant amb una noia que vaig conèixer de festa i teníem ganes de quedar a la nit, ja que els meus pares estaven de viatge, però ella no podia perquè treballava de nit. Quan la pizza va arribar vaig baixar a obrir i era ella la repartidora. Els dos ens vam sorprendre i ens vam començar a liar. Vam acabar fent un polvo ràpid, però intens al menjador de casa meva mentre els amics esperaven la pizza a l'habitació. Vaig sentir molt morbo de fer-ho amb gent a casa.

Noia, 19 anys
Estava al llit amb un amic jugant a "verdad o reto" a la matinada i a través d'un reto ens vam començar a liar i vam acabar follant amb els seus pares a l'habitació del costat... Va ser la meva millor vegada i em vaig córrer molts cops, brutal. Ara gràcies a jugar aquell joc és la meva parella, des de fa temps

Noia, 16 anys
Un dia estava a casa sola amb el meu padrastre que té 25 anys i estava llegint un llibre molt pujat de to i masturbant-me mentre gemegava. Aleshores, el meu padrastre va entrar i em va veure allà, jo em vaig tapar ràpidament, però ja ho havia vist i va fer que ell també es posés molt calent. Li vaig fer una mamada i des d'aquell dia sempre que no hi ha la meva mare ho acabem fent. QUIN MORBO!!

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.