Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 620]

per Redacció, el 12 d'agost de 2023 a les 08:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 19 anys
Fa uns mesos vaig anar a la casa del poble d'un noi amb qui en aquell moment érem "amics". A la nit els seus pares no li deixaven portar noies a casa si ells estaven... Ens vam colar d'amagat a la seva habitació i vam intentar dormir... Però vam començar a jugar a veritat o repte i vam acabar follant fins a les 7 del matí.

Noia, 18 anys
A la FM vaig quedar amb un amic (rotllet), vam anar amb cotxe a un mirador (Montcada i Reixac) a les tantes de la nit i, a part de parlar, vam fer el millor polvo de ma vida. Grans vistes i una bona companyia, la millor nit jajaja.

Noia, 16 anys
Estàvem a un apartament a la platja, era el migdia i vàrem anar a fer la migdiada el meu nòvio, el seu germà i jo. El seu germà va anar a l'habitació del costat, i nosaltres vam aprofitar. Ens vam escalfar fort i vam acabar tocant-nos, fins que vam començar a follar. De cop vam sentir la porta i eren els seus pares... Ens vam quedar amb les ganes. Durant la tarda el meu nòvio em deia que a la nit em donaria lo meu, i així va ser. Vam fer de tot, amb les portes obertes de totes les habitacions i sense poder fer soroll, quin morbo. Un dels millors polvos que hem fet.

Noia, 17 anys
A les festes del meu poble vaig fer miradetes amb un guiri i ens vam anar apropant. Vam ballar molt i ens vam apartar del grup, vam anar a la barra i ens vam liar. Ell em va començar a ficar mà i jo a ell, top moments on més morbo he sentit jajaja. I vam acabar follant a un portal.

Noia, 14 anys
Estàvem de campaments i totes les nits vaig dormir amb un noi amb qui ja havíem tingut alguna cosa. Les primeres nits dormíem abraçats, però l'última nit ens vam començar a liar mentre tenia una amiga al costat. Diria que ho repetiria, però és que ja ho he fet més d'un cop. Portem tot l'any així. A més a més, em parlava amb un i teníem bastant de tonteig a un nivell bastant extrem.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.