En aquesta darrera temporada, la Kings League ha viscut una disminució en l'audiència d'un 22% en la segona fase. Tot i això, ells han optat per emfatitzar la qualitat sobre la quantitat. En un principi els seguien més persones per la presència d'
influencers i exjugadors d'elit, però ara l'audiència que queda és més exigent i amb major interès.
La Kings League ha donat
molta importància a oferir una experiència única que fomenti la interacció i la participació activa. Han demostrat que, en un entorn en constant canvi, la innovació i els productes d'alta qualitat són les claus de l'èxit a llarg termini.
Veiem, però, que quan aquesta primavera es va anunciar que
la Kings League seria emesa per la Cuatro, la notícia no va ser massa ben rebuda. Des de l'inici van tenir
una quota molt baixa d'espectadors, la qual ha anat baixant progressivament amb el pas dels partits.
Tot i aquesta disminució d'audiència, no sembla que la Kings League s'acabi.
Es creu que l'any que ve es farà un torneig a Mèxic per poder atraure i fidelitzar a nous espectadors i també es mirarà la manera de viralitzar-lo a altres països europeus.
Un moment destacat de la final d'aquesta temporada que es va jugar en el Wanda Metropolitano de Madrid
va estar l'actuació de Shakira i Manuel Turizo, un fet que segurament no va agradar massa a Gerard Piqué.