Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 617]

per Redacció, el 22 de juliol de 2023 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 16 anys
Una nit d'estiu vam quedar uns amics de la classe per dormir junts. Jo dormia al costat d'un que feia temps que ens teníem ganes i quan tots dormien ens vam calentar i em va començar a tocar el cony i vam decidir anar al lavabo i ens vam posar a follar com bojos, el millor polvo de la meva vida ;)

Noia, 14 anys
Vaig anar a una festa a casa del meu ex després de no saber res d'ell durant mesos, em vaig acabar quedant a dormir i vam anar a la dutxa junts. Vam acabar follant (ja ho havíem fet, però feia molt que no i ens teníem moltes ganes). Buf, a la dutxa és una experiència que tothom mereix. Va ser el millor.

Noia, 16 anys
A les festes del meu poble vaig anar amb el meu cosí que es va portar dos amics. Ens vam colar a una piscina comunitària i amb un d'ells ens vam començar a menjar la boca molt heavy i em va fer dits dins la piscina. Vam acabar follant contra una paret de l'edifici i el meu cosí i els nostres amics sentint-ho tot, tot i que no podíem fer soroll perquè els veïns no ens podien escoltar. Quin morbo.

Noia, 17 anys
No és súper hot, però és molt morbosa. Una vegada em vaig quedar a dormir a casa del que era el meu nòvio. No hi havia els pares així que vam començar a follar per tota la casa, habitació dels seus pares, cuina i vam acabar en el sofà. Va estar molt bé encara que sembléssim dos animals, la cosa és, l'endemà la seva germana va penjar una foto on estaven asseguts amb el seu avi i els seus pares en el mateix sofà on havíem fet de tota la nit abans. Quan vaig veure la foto en va donar molt de morbo.

Noi, 18 anys
Vaig quedar amb un noi, vam sopar i tota la troca. Total, que anem a dormir els dos a la mateixa habitació (perquè jo no vaig arribar a temps d'agafar un tren de tornada i em va dir que em quedés). Jo volia anar a dormir perquè m'havia d'aixecar aviat el dia següent. Total que apago els llums, entrem al llit, em giro per dir-li bona nit i, se'm llença, ens liem fins que li poso la mà a la seva part íntima i li començo a fer una palla mentre ell també ho volia fer. Total que li dic: "Puc?", em diu que si i començo a fer-li una mamada. Bueno acabem els dos i anem a dormir. (Des que vam entrar al llit fins que van quedar-nos adormits, van passar 2 h).

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.