Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 616]

per Redacció, el 15 de juliol de 2023 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 16 anys
Vaig anar a casa del meu nòvio, a dinar amb la família com de costum i a dormir. Ell té piscina, i a la nit, mentre érem al llit fen cullereta (ens calentem amb només tocar-nos) ens vam liar molt heavy, em va menjar el cony i vam baixar a la piscina despullats, a on vam acabar follant. De nit és increïble, va ser brutal.

Noia, 18 anys
Era el meu aniversari i vam anar a la platja amb el meu nòvio. Total, que vam veure com una parella estaven follant basto i ens vam començar a calentar. Vam plegar totes les coses volant i vam anar en busca d'algun lloc. En fi, vam acabar follant a la platja darrere d'unes canyes. Vaja polvo, era molt morbós el fet que de tant en tant passessin bicis i no haver de fer soroll.

Noi, 14 anys
Estàvem de campaments amb el cau i un dia vam anar a la platja de nit. Hi havia una noia que em tirava mirades i en algun moment ens vam quedar els dos sols a l'aigua, tots els altres estaven a la sorra i em va començar a tocar. Ens vam liar i vam acabar tenint el millor polvo aquàtic de la nostra vida.

Noia, 16 anys
Estava de colònies a Empuriabrava pel viatge de final de curs. Vam fer unes activitats aquàtiques amb l'insti el segon dia i allà vaig conèixer un monitor de 17 anys molt guapo. Vaig estar lligant amb el monitor una bona estona fins que a l'hora d'anar-nos-en ens vam anar els dos als lavabos. Ens vam estar enrotllant i masturbant mútuament. Molt hot tot.

Noia, 15 anys
Un dia d'estiu vaig anar amb el meu grup d'amics a un cinema a la fresca que feien per les festes del poble. El meu grup és molt gran o a sobre aquell dia van vindre amb nosaltres un grup de nois que un amic coneixia. Un d'ells era molt guapo i em posava molt. Es va asseure al meu costat i mentre tots veiem la peli ell em va començar a besar i després a fer-me dits heavy. Jo també li vaig fer una palla em va donar molt morbo encara ho penso i ...

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.