Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 612]

per Redacció, el 17 de juny de 2023 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noi, 15 anys
Estàvem en una festa amb un que li tenia ganes des de fa molt, quan va sortir un moment a fumar vaig anar detras i me vaig llençar i se veu que ell també volia en mi. Mentre ens liavem me va començar a ficar els dits i allí ja ens vam calentar massa. Vam començar a follar com uns salvatges. La millor nit que he passat (ens va pillar la meva amiga perquè vaig sortir de la festa com una boja i estava preocupada i me va venir a buscar).

Noi, 16 anys
Després d'estar tota la nit anterior parlant de temes molt pujats de to amb la meva nòvia, vam quedar el dia següent i després de liar-nos a un parc em va demanar d'anar a casa seva. Al seu portal, a la típica saleta on es guarda el material de neteja, ens vam tancar i ens vam liar i amb les seves cames entre la meva ens vam calentar molt i li vaig acabar fent dits sabent que qualsevol que entrés o sortís ens podria escoltar. Déu meu quin morbo.

Noia, 20 anys
Vam organitzar un viatge amb els meus amics. Un dels amics era el meu crush. Una nit vam anar a una discoteca i el meu crush va començar a beure molt. Com que jo deia que no recordarà demà que va passar ahir, li vaig declarar i li vaig fer un petó, ell em va començar a tocar. Vam acabar f****** al lavabo de les noies. Però l'endemà, em va dir "quin dia zra allí hee", jo tenia por de si recordava però quina sort que no. Ara estem de nòvios.

Noia, 18 anys
Un dia tornant de la uni jo estava a l'autobús i de cop a una parada es va pujar el meu quasi algo. Ens vam mirar i com no hi havia més lloc es va haver d'asseure al meu costat. Ens vam mirar i ens vam posar molt calents. Vam acabar follant al bus.

Noia, 14 anys
vaig anar a casa del meu quasi algo i ens vam començar a liar i a fer de tot. Em va acabar menjant el cony i tot això estant el seu germà a l'habitació del costat. Quin morbo.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.