L'
influencer Sanqiange ha estat trobat mort després de consumir diverses ampolles d'alcohol d'alta graduació.
Segons han explicat diversos mitjans, el jove estava realitzant un repte de Douyin, la versió xinesa de TikTok. Aquest consistia a
retransmetre en directe la quantitat d'alcohol que bevia, concretament de Baijiu, un licor xinès amb una gran graduació.
El mitjà 'Shangyou News' va confirmar la seva mort quan la seva família se'l va trobar a la 1 del migdia. Segons va explicar un usuari que estava en el directe, va veure com
es bevia 3 ampolles i en començava una quarta.
"No sé quant havia consumit abans de sintonitzar el programa. Però a l'última part del vídeo, el vaig veure acabar tres ampolles abans de començar amb una quarta", va expressar i va afegir
"Les partides de PK van acabar al voltant de la 1 de la matinada i a la 1 de la tarda (quan la seva família ho va trobar) estava mort".
A aquest tipus de reptes se'ls anomena
PK i consisteix a
competir amb una altra persona per veure qui és capaç de beure més. El públic pot enviar regals als guanyadors i aplicar càstigs als perdedors.
No és la primera vegada que algú mor realitzant reptes d'Internet.
Cal anar amb molt de compte amb la perillositat d'aquests reptes i no fer res que pugui posar en risc la teva salut o la teva vida.