Logotip de Adolescents.cat

Mor un influencer després de portar a terme un perillós repte

per Redacció, el 30 de maig de 2023 a les 06:00
L'influencer Sanqiange ha estat trobat mort després de consumir diverses ampolles d'alcohol d'alta graduació.

Segons han explicat diversos mitjans, el jove estava realitzant un repte de Douyin, la versió xinesa de TikTok. Aquest consistia a retransmetre en directe la quantitat d'alcohol que bevia, concretament de Baijiu, un licor xinès amb una gran graduació.


El mitjà 'Shangyou News' va confirmar la seva mort quan la seva família se'l va trobar a la 1 del migdia. Segons va explicar un usuari que estava en el directe, va veure com es bevia 3 ampolles i en començava una quarta.

"No sé quant havia consumit abans de sintonitzar el programa. Però a l'última part del vídeo, el vaig veure acabar tres ampolles abans de començar amb una quarta", va expressar i va afegir "Les partides de PK van acabar al voltant de la 1 de la matinada i a la 1 de la tarda (quan la seva família ho va trobar) estava mort".

 
A aquest tipus de reptes se'ls anomena PK i consisteix a competir amb una altra persona per veure qui és capaç de beure més. El públic pot enviar regals als guanyadors i aplicar càstigs als perdedors.

No és la primera vegada que algú mor realitzant reptes d'Internet. Cal anar amb molt de compte amb la perillositat d'aquests reptes i no fer res que pugui posar en risc la teva salut o la teva vida.


Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: