L'agència Ubiquitous, dedicada a representar influencers en xarxes socials, ha publicat una controvertida oferta de feina. La proposta consisteix a mirar TikTok durant 10 hores a canvi de 1.000 dòlars.
L'oferta, anomenada
"TikTok Watching Job 2.0" busca a tres persones, de qualsevol lloc del món i majors de 18 anys, que tinguin interès per a les xarxes socials i que siguin capaces de trobar "noves tendències emergents".
A cada persona se li pagaran 100 dòlars
per cada hora que passi mirant TikTok i complint amb els objectius, és a dir, detectant tendències.
Tot i que l'oferta ha generat molta expectativa entre els usuaris, també ha provocat crítiques. I és que, segons els experts,
passar més de tres hores seguides a les xarxes socials té un impacte negatiu en la nostra salut mental.
De fet, l'augment d'afectacions com la depressió i l'ansietat té una relació directa amb plataformes com
TikTok i Instagram i és per això que cal anar amb compte a l'hora de fomentar-ne el seu ús de manera poc responsable.
[ficentrardeport]