Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 608]

per Redacció, el 20 de maig de 2023 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 16 anys
Estava amb el meu nòvio, i ens van deixar sols a casa seva. Total, vam fer el 69 i vam acabar follant amb condó. Estona després ens vam adonar que s'havia trencat. Vam sortir corrents a la farmàcia a l'altra punta del poble i vaig comprar una pastilla per la meva "germana". No portava suficients diners i ens van deixar regalats 2€. El millor polvo de me vida. PD: el farmacèutic és el meu heroi.

Noia, 15 anys
Un dia vaig anar a veure un amic a jugar a futbol. Ell m'agrada des de fa temps, llavors el vaig anar a veure al vestuari i ens vam començar a liar super a saco. En fi, ens vam posar tope calents així que vam acabar fent de tot i amb el morbo de que algú ens pilles va ser brutal.

Noi, 17 anys
Un dia vam fer una festa amb tot l'equip amb tendes de campanya al jardí de casa. Total, que no sé encara el perquè amb el que compartia tenda ens vam començar a posar calents, ens vam liar i vam acabar xupant-ho tot... Va ser increïble i em va obrir la ment a tot🤪

Noia, 15 anys
Una nit estava parlant amb el meu lio per Insta, ens vam començar a calentar fins que li vaig dir que vingués a casa meva on estaven muns pares i mun germà dormint. Va venir caminant des del poble del costat i vam acabar els 2 al llit fent de tot. Uffffff.

Noia, 17 anys
L'altre dia vaig fer una petita festa amb dues amigues meves (totes tres som bi, elles dos són solteres i jo tinc nòvio), vam sopar i vam començar a beure, i al pujar-me l'alcohol, em vaig posar molt calenta, me'n vaig anar a la meva habitació i vaig acabar fent sexting amb el meu nòvio i en el mateix moment, elles dues també es van posar molt hot i es van acabar masturbant al menjador i una d'elles li va menjar el cony a l'altre.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.