Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 605]

per Redacció, el 29 d'abril de 2023 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 16 anys
En unes colònies d'estiu, vam fer una activitat de nit i ens vam adormir. Després a mesura que ens despertàvem anàvem pujant cap a la nostra habitació. Quan la noia amb què dormia a l'habitació va pujar, vaig pujar de seguida. Hi havia molta tensió, així que vam acabar fent de tot al lavabo mentre anava entrant gent a l'habitació. Va ser molt estrany, però tant de bo repetir-ho.

Noia, 15 anys
Un dia estava amb un noi liant-nos a unes escales en el mig del poble. Total que em va començar a tocar per sobre la roba molt basto. Cada cop més ràpid i jo estava caxonda. Fins que em va treure el botó del pantaló i va ficar la mà. Li vaig treure perquè no em veia preparada i em va dir que m'hagués fet de tot allà mateix.

Noia, 16 anys
L'any passat vam anar de viatge de fi de curs de 4t d'ESO a Roma. Durant tot el viatge un amic va estar tontejant amb mi. L'última nit vam acabar dormint junts, però no va passar res. Hi havia moltíssima tensió sexual fins que a l'aeroport de Roma el dia de tornar. Quan ens van deixar anar al lavabo va entrar amb mi al lavabo de noies i ens vam començar a liar. Ens vam posar molt calents pel morbo que feia el que qualsevol persona es pogués enterar que vam acabar follant, va ser increïble.

Noi, 15 anys
Tenia un amic amb què quedava per fer-nos palles, però en un principi cadascú la seva. Un dia vam convidar un tercer amic i aquest va proposar de fer-nos-les entre els tres a mà canviada. Al final vaig accedir. La cosa va anar calentar-se i vam acabar xupant-nos les polles entre nosaltres.

Noi, 18 anys
L'altre dia va venir la meva novia a passar la nit al meu pis, de sobte vam sentir que algun dels meus companys de pis ho estava fent. Ens vam posar super calents i vam començar a fer-ho, crec que ens van sentir perquè van parar, quin morbo.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.