La Laura Escanes acaba de guanyar un premi Ídol a la
Millor Creadora de Contingut de l'any. I és que fa molt de temps que la influencer comparteix contingut de lifestyle a les xarxes socials i acumula gairebé 2 milions de seguidors.
És una de les influencers més ben pagades i ha parlat sobre el tema al programa Días de la tele: "Comparteixo el meu dia a dia a les xarxes socials i hi ha un moment en què les marques decideixen invertir diners en què els faci publicitat". I ha afegit:
"Ens paguen molt bé, però si compares el que ens paguen a nosaltres amb el que costaria l'abast que aconseguim en un altre lloc, per a les marques és molt econòmic".
També va desvelar quin és el seu preu per publicació:
"En el meu cas, un post per una marca pagat són uns 5.000 euros. No són tots els posts que publico, sinó quan és un post patrocinat". La xifra depèn de si es tracta d'una
story o d'un
post, que té un cost més elevat perquè és permanent. També ha confessat que no li agrada que tot el seu
feed sigui publicitat i que filtra molt bé les campanyes.