Spotify ha anunciat les novetats que incorporarà durant les properes setmanes. D'una banda, trobarem un
redisseny de la seva pantalla inicial que recordarà molt a la de TikTok i, d'altra banda, començarà a donar
importància als vídeos, als esdeveniments en directe i a la venda de marxandatge.
L'objectiu és donar-li un aspecte més visual a la plataforma i que
els usuaris tinguin la possibilitat de gaudir de diferents formats. Per aquest motiu, la companyia apostarà per una pàgina amb previsualitzacions personalitzades de les cançons, a més de recomanacions de podcasts i audiollibres.
A més,
es potenciarà el format de vídeo i es reproduirà automàticament per veure un tastet del videoclip o del podcast en qüestió. D'aquesta manera, l'usuari podrà obtenir més informació per decidir si vol reproduir-ho des del principi o bé per desar-lo, baixar-lo o compartir-lo.
Les novetats s'aniran incorporant progressivament i s'aplicaran en una interfície similar a la de TikTok, on els continguts aniran apareixent en lliscar la pantalla.
"Hem reimaginat el nostre feed (menú) amb vídeos, imatges i animacions que milloren l'experiència de navegar per la plataforma", ha explicat Gustav Söderström, copresident de Spotify.
La plataforma també incorporarà Spotify Clips, una opció amb què
els artistes tindran la possibilitat d'afegir vídeos de 30 segons als seus perfils per complementar les escoltes. A més, els usuaris podran trobar
concerts a la seva zona que seran emesos en directe a través de l'aplicació i, fins i tot, comprar entrades.
També hi haurà l'opció Countdown Pages, amb enregistraments exclusius dels cantants abans o després del procés de creació. Aquesta funció permetrà als fans més fidels
guardar la data de llançament d'àlbums per avançat i fer compres anticipades de productes exclusius, que aniran des de vinils fins a roba personalitzada.