Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 598]

per Redacció, el 11 de març de 2023 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 15 anys
Tinc un nòvio i últimament es nota que ens tenim moltes ganes. Ahir vaig anar a casa seva i la seva mare havia de marxar, em va començar a tocar el cul i al final vam acabar a la seva habitació. Em va treure tota la roba i em va fer dits ufffff increïble.

Noia, 16 anys
El meu millor amic i jo vam començar a sortir fa un parell de mesos. Total que encara no havíem follat i un dia després d'anar a la platja vam decidir dutxar nos junts. Anava empalmadíssim i jo anava molt calenta. No li vaig fer ni cas, però just quan anava a sortir em va agafar i em va començar a fer dits molt heavy. Ho vam acabar fent a la dutxa. Un morbo impressionant.

Noi, 17 anys
Era l'estiu al meu poble i va venir un noi a veure els seus avis. Total que ens vam conèixer a la plaça i tal, i vam anar quedant fins que un dia vam anar a sopar amb uns amics i entre mirada i mirada vam acabar al lavabo del restaurant follant.

Noi, 16 anys
Estava de viatge i vaig aprofitar per quedar amb una amiga amb què xatejàvem que vivia per allà. Total que ens vam començar a liar i li va entrar alguna cosa i va trucar a una amiga i vam acabar fent un trio.

Noia, 15 anys
Un dia estàvem a casa meva amb el meu nòvio follant amb els meus pares a l'habitació del costat. Per acabar li vaig fer una palla i teníem un rotllo de paper al costat, amb el que vam netejar el semen. Gairebé a mig fer el meu pare va obrir la porta, sort que estàvem tapats, però quasi ens pilla. Ens va mirar amb cara d'estranyat i. finalment va marxar. Després vam seguir amb lo nostre i em va posar molt saber que tenia aquest risc que ens pillessin i haver-ho de fer d'amagades.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.