En Christian Terwiesch, professor de la Universitat de Pennsilvània, va descobrir que
el chatbot GPT és capaç d'aprovar l'examen final del Màster d'Administració d'Empreses (MBA). Segons la investigació, la intel·ligència artificial va obtenir una puntuació B, la qual cosa indica que té una capacitat notable per augmentar algunes de les capacitats de les persones que treballen en el sector empresarial.
Com expliquen els experts, el bot va realitzar una feina molt intel·ligent en
la gestió d'operacions bàsiques i les preguntes d'anàlisi de processos. Per aquest motiu, moltes escoles estan bloquejant l'accés a ChatGPT a classe, ja que corren el risc que els alumnes en treguin benefici. Degut a aquesta preocupació, s'han creat detectors de text artificial que mostren el percentatge del que és real i el que és fals.
El GPT3, en concret, és un model de llenguatge autoregressiu que
fa servir un aprenentatge profund per escriure textos que simulen la redacció humana. En canvi, segons Terwiech, a vegades
comet errors en càlculs matemàtics relativament senzills i tampoc és capaç de respondre preguntes d'anàlisis de processos més avançades.
Tot i això, el professor afirma que la intel·ligència emocional i la feina de GPT ajuda a
millorar la productivitat docent.