Cada cop són més els departaments de recursos humans que busquen als seus futurs empleats a TikTok i X. I és que vivim en una era digital on el teu currículum o perfil de LinkedIn no és l'únic que es té en compte quan et citen per una entrevista laboral, sinó que el contingut que penges a les xarxes també juga un paper molt important.
Fins fa poc, els periodistes, artistes i acadèmics eren els únics que feien servir les seves xarxes socials com a part de la seva feina,
per arribar a més gent i guanyar visibilitat. Però aquesta tendència s'està estenent a altres sectors com l'enginyeria.
De fet, empreses grans estan començant a compartir les seves vacants a les xarxes socials, ja que resulta una tècnica molt bona perquè poden filtrar els perfils que poden veure l'oferta. Així doncs,
només veuran l'anunci aquells perfils que l'algoritme consideri adequats per cobrir la vacant.
Com afirmen alguns experts, TikTok es pot convertir en un lloc ideal per trobar feina, sempre que el sàpigues utilitzar a favor teu. El primer que pots fer és
consumir contingut que estigui relacionat amb el teu sector, ja que serà molt més fàcil que t'apareguin ofertes de feina relacionades. I, si no funciona, també pots
buscar i seguir perfils que es dediquin a oferir feina i així estar sempre alerta.