Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 589]

per Redacció, el 7 de gener de 2023 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 16 anys
Un dia vaig anar a la platja amb el meu nòvio i unes amigues. El meu nòvio i jo vam entrar a l'aigua i les meves amigues també, però elles es van quedar uns metres més enllà. Aleshores el meu nòvio em va començar a tocar i vam acabar follant al mar amb les nostres amigues a uns metres. El pitjor és que havíem de dissimular perquè la platja estava plena de gent.

Noi, 18 anys
Van venir uns amics de la família a casa i hi havia una noia de la meva edat i ens vam quedar sols i vam començar a jugar a l'UNO. Cada cop que un perdia la partida es treia alguna peça de roba (era estiu). Vam acabar despullats, liant-nos i fent sexe oral envoltats de cartes de l'UNO.

Noia, 16 anys
Vam anar d'acampada a la muntanya amb uns amics i em vaig quedar amb un amic a dins de la tenda per què estàvem molt cansats mentre els altres se'n van anar a donar una volta pel bosc. Entre unes coses i altres, com que feia molt de fred ens vam apropar i ens vam començar a calentar i després ens vam liar i finalment vam acabar follant dins la tenda. De cop vam escoltar passes i vam parar de cop, ningú dels que estava amb nosaltres es va adonar i espero que continuï sent així.

Noi, 15 anys
Al meu antic cole jo tenia un millor amic amb el qual tenia molta confi i parlàvem de coses pujades de to i tal. Total, que un dia a classe d'anglès la profe va dir que anéssim a fer els exercicis del workbook a fora, però ell i jo teníem fred i ens vam quedar a la classe amb uns quants companys més. Llavors ens vam apartar, vam començar a parlar de coses inapropiades, ens vam posar la mà dins dels pantalons i vam acabar quasi follant al lavabo del cole. Després ens vam enfadar i va començar un cicle sense fi de portar-nos bé, fer cosetes immencionable al lavabo del cole, enfadar-nos de nou i tornar a començar.

Noia, 17 anys
Aquest estiu, amb la meva última parella, una nit d'estiu vam acabar liant-nos al cotxe dels seus pares. La cosa va anar pujant de to fins que vam acabar follant als seients del darrere. El cotxe era aparcat al carrer Major del poble.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.