Aida Domènech, coneguda com a Dulceida, s'ha convertit en una de les influencers més conegudes del país. A Instagram compta amb
més de 3,2 milions de seguidors i moltes marques confien en ella per promocionar els seus productes.
I és que la seva comunitat de seguidors permeten que la influencer pugui viure gràcies a les seves xarxes socials, però el camí ha estat llarg.
L'Aida va començar amb un petit blog de moda l'any 2009, quan les xarxes socials encara eren unes desconegudes. Es va obrir un canal de Youtube i es va donar a conèixer.
Amb els anys, no només es va convertir en una referent en la creació de contingut de moda, sinó que també es va convertir en una
icona pel públic LGTBI amb la seva relació de set anys amb Alba Paul.
Recentment, la influencer ha tingut l'oportunitat de protagonitzar una docuserie a Amazon Prime Video:
Dulceida al desnudo, on mostra tot allò que no es veu a les xarxes socials.
Tot i que el món de les xarxes socials no sempre és fàcil, està molt ben pagat. Diversos estudis de mercat han estimat que, només amb les seves publicacions d'Instagram, la Dulceida podria estar guanyant
entre 100.000 i 150.000 euros mensuals. Una xifra que encara s'incrementa més si tenim en compte que és la propietària de l'empresa DulceWeek End S.L., fundada l'any 2016 i que
l'any 2020 va facturar 2,4 milions d'euros.