Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 587]

per Redacció, el 24 de desembre de 2022 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 15 anys
Em va seguir un noi per Insta i com que els 2 estàvem d'intercanvi el vaig obrir. Vam començar a parlar i un dia ens vam trucar. Vam començar normal, però ens vam posar molt calents. Vam acabar masturbant-nos en videotrucada. Em va posar molt calenta.

Noia, 16 anys
Cada estiu m'en vaig al vaixell d'uns amics dels meus pares a passar un parell de dies. Aquests amics tenen un fill de 17 anys que sempre m'ha posat molt. El vaixell és super petit i només hi ha 3 cabines, així que quan hi vaig dormim junts. Aquest estiu tothom va anar a dormir i ell i jo ens vam quedar a fora i ens vam començar a liar i ens ven posar super calents i ho vam acabar fent a la cabina sense fer soroll amb els nostres pares al costat que ens podien pillar en qualsevol moment.

Noi, 16 anys
Vam anar de viatge amb l'institut a França i allà tontejava amb una noia de classe. A la tornada eren les 2 del matí i tothom dormia al bus. Ens vam liar a saco i vaig acabar xupant-li les tetes. Donava un morbo...

Noia, 17 anys
Vaig conèixer a un noi a través del meu grup d'amics i em va semblar guapo. Al dia següent va venir a casa meva pel matí i ens vam liar. Als tres dies estàvem molt calents i no hi havia casa i vam acabar f****** al pàrquing.

Noi, 16 anys
Aquest estiu, a la festa major d'un poble de la Cerdanya vaig conèixer una noia i em cundia bastant. Al final em vaig acabar liant i follant a una noia que era amiga de la que em cundia (els dos erem verges) al mig d'un arbust en una rotonda.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.