Bad Bunny ha estat escollit per segon any consecutiu com l'artista preferit de les persones per lligar. I és que segons l'últim informe de Tinder, la majoria dels seus usuaris utilitza les seves cançons per donar a conèixer els seus gustos musicals.
El nou
Year in Swipe ha nomenat
Me Porto Bonito de Bad Bunny i Chencho Corleone,
Tití Me Preguntó i
Ojitos Lindos amb Bomba Estéreo com
les tres cançons més escoltades a Espanya per membres de l'aplicació per lligar Tinder.
Podem veure com l'artista
compateix pòdium amb Harry Styles, Feid, Rels B i The Weeknd.
El
Year in Swipe de Tinder ha analitzat en profunditat el comportament dels seus usuaris i ha arribat a la conclusió que els joves aposten pel
situationship, és a dir,
una relació casual consensuada per ambdues parts. També opten pel positivisme, les cites sense alcohol, ser divertit/da, original, atrevit/da, nostàlgic/a i deixar-se endur pels astres.