Aquests últims dies hi ha hagut debat sobre la feina dels influencers, els diners que s'emporten i la manca de transparència. La polèmica va començar quan
Lola Lolita va afirmar que ser creadora de contingut era una feina dura i que molta gent no s'adonava "de tot el curro que hi havia" darrere els seus vídeos. Declaracions per les quals va ser molt criticada, sobretot pels elevats beneficis que s'emporta.
Dies més tard, una altra influencer tornava a generar debat: María Pombo. En aquesta ocasió, la instagramer va fer indignar les xarxes socials per mentir durant una entrevista a La Resistencia. Va assegurar que s'havia gastat més de 2.000 euros en comprar entrepans de truita per tot el públic. Realment, però, l'empresa que li va fer els entrepans –amb qui col·labora- li havia regalat el menjar.
Tenint en compte això,
no és d'estranyar que s'hagin tornat a fer virals els diners que cobren algunes creadores de continguts i que es qüestionin aquests elevats imports. Us portem algunes xifres.
Dulceida entre 5000 i 8000 euros per post
María Pombo entre entre 3500 i 5700 euros per post
Laura Escanes, entre 2700 i 4500 euros per post