La Rosalía està totalment centrada en la música i en els seus concerts, però també té altres projectes fora de la música com la seva empresa familiar
Motomami SL que va ser fundada l'any 2019.
Actualment, Motomami SL és dirigida per Pilar Tobella, la mare de la Rosalía la defineixen com una
empresa dedicada a la gestió de serveis d'artistes com la seva promoció a xarxes socials, la seva representació i tota mena de feines logístiques i comptables relacionades amb les discogràfiques, editorials, patrocinadors...
L'empresa també gestiona a la mateixa Rosalía, des dels seus drets audiovisuals i literaris fins a les seves col·laboracions amb marques.
En els últims anys l'artista ha estat la imatge de firmes com Pull and Bear i Nike. Tot això ha estat facturat per aquesta empresa, que és qui controla totes les fonts d'ingressos associades a la seva marca i música.
La Rosalía s'ha convertit en una marca i
un fenomen de màrqueting per ella mateixa. És per això que no és cap sorpresa que la seva empresa Motomami SL sigui molt rendible en aquests moments. Forbes va estimar que l'empresa va aconseguir un benefici net de més de
390.000 euros l'any 2019.