Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 573]

per Redacció, el 24 de setembre de 2022 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 14 anys
Fa un any o així estava amb una amiga tan tranquil·la al pati de l'institut, i no sé en quin moment se'ns va acudir anar al lavabo a liar-nos (ens teníem ganes feia mesos). Doncs el cas és que ens vam ficar al lavabo i ella es va treure la samarreta, jo allà vaig flipar molt i em vaig ficar a sobre seu mentre ens liavem, va agafar-me del coll i anàvem seguint com el ritme amb el cos, o sigui brutal. Des d'aquest moment sé que no sóc hetero però em fa por dir-ho.

Noia, 17 anys
Una vegada vaig quedar amb el meu nòvio de tranquis, es va fer de nit i vaig quedar-me a dormir a casa seva. L'endemà vam anar a esmorzar a la xurreria de baix i va venir el millor amic del meu nòvio. Jo li tenia ganes des de feia temps, em va entrar el calenton i li vaig insinuar al meu nòvio. Vam pujar a casa els tres i vam començar a follar. Va ser el millor polvo de la meva vida i des d'aquell dia sempre que ens veiem ho repetim.

Noi, 17 anys
Aquest estiu estava sempre al poble de la meva novia i sempre que anem a les piscines acabem calents. El cas és que estàvem jugant a tocar-nos. Ella estava jugant a fer-me petons a la p*lla sota l'aigua. Després va ser el meu torn i a part de fer-li dits li vaig menjar el c*ny sota l'aigua. Si, un xic raro. És clar, estàvem els dos súper calents i ja era hora de marxar perquè jo havia d'agafar el bus. Doncs li vaig dir per anar al vestidor i liar-nos o algo, però vam acabar follant als vestidors com "50 sombras de grey".

Noi, 15 anys
Vaig anar tota una setmana a un campus de futbol. Hi havia una noia amb qui ja havia tingut algo feia mesos, però no va passar res. El penúltim dia vam quedar-nos desperts només nosaltres dos, vam sortir de la tenda i em vaig llençar. Ens vam liar unes dues hores sota les estrelles. Després de campaments vam continuar quedant i me la va menjar i jo a ella, vam acabar follant durant tota la nit.

Noia, 18 anys
Fa un mes em va escriure el meu ex perquè es veu que m'havia de tornar un llibre que era meu. Vaig dir-li que vingués, ja que estava sola i si no seria molt incòmode amb els pares i tal. Total, que després de fer un pastís i sopar amb una peli a la terrassa, ens vam acabar liant i finalment follant al meu llit. I per rematar, ens vam dutxar junts. Jo ja no sé què pensar...

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.