La bossa d'escombraries més cara del món té un preu de 1.400 euros i ha estat creada per Balenciaga. El mes d'agost es va anunciar la sortida a la venda d'aquesta
Trash Bag, una bossa de pell inspirada en una bossa d'escombraries.
Es tracta d'un objecte quotidià i per això és un recurs irresistible per la moda.
"No em podia resistir a fer la bossa d'escombraries més cara del món, perquè a qui no li encanta un escàndol de moda?" va dir Demma, el director artístic de Balenciaga. I és que fa temps que la moda es mostra insensible cap a certs sectors de la població, com les persones que viuen en la pobresa.
La bossa s'ha fet viral a Twitter i molts usuaris s'han mostrat indignats. Tot i això, sembla que en termes de màrqueting ha donat bon resultat, ja que segons va calcular
Business of Fashion, el valor dels impactes de Balenciaga a les xarxes socials es dispara cada cop que s'anuncia un producte d'edició limitada.
De fet, en només dues setmanes la Trash Bag
va generar un impacte de 2 milions de dòlars i, també, molts memes a les xarxes socials. Però no és la primera vegada que Balenciaga treu un producte d'aquestes característiques. El calçat esportiu
París que llueix un aspecte deteriorat va generar 5 milions de dòlars.