Els outfits de la Rosalía no deixen indiferents a ningú, i és que
la cantant ha apostat per la dissenyadora Pepa Salazar, molt implicada en el món de 'motomami'. De fet, va ser qui va donar vida als
looks que va dur al live de TikTok on va celebrar el llançament del disc i va crear el vestit verd que va lluir la Rosalía a la presentació de la gira.
"Per mi el més important era que ella se sentís poderosa, que la roba la fes sentir bé.
Crec que quan actues transmets una emoció i per això és important com la roba et fa sentir i cal adaptar el disseny. La meva intenció era aconseguir una barreja entre els elements de les motos del disc, el gust per les formes aerodinàmiques, tot el que és sexy, una idea de dona forta i delicada a la vegada", va comentar la dissenyadora en una entrevista.
Pepa Salazar va estudiar disseny de moda a l'Institut Europeu de Diseny (EID) a València. Un cop finalitzats els estudis,
va començar a formar part de l'equip creatiu Loewe i l'any 2013 va descobrir el concurs de nous talents de la Setmana de la Moda madrilenya. Va decidir presentar-se a l'edició i no només va guanyar sinó que va repetir triomf l'any següent. Des d'aleshores
s'ha convertit en una de les dissenyadores espanyoles més importants.
Els seus dissenys es poden comprar a la seva
pàgina web i les peces solen rondar els
350 euros. La Rosalía no ha estat l'única que ha confiat en la firma, sinó que artistes com
Kim Kardashian, Nathy Peluso, Dua Lipa o Ester Expósito també són ambaixadores de la marca.
Aquests són alguns dels preus de la dissenyadora: