Des dels seus inicis ha estat una botiga exclusivament online, però en els últims mesos ha decidit obrir locals temporals a diverses ciutats europees. Estem parlant de
Shein, una de les firmes que més triomfa a Espanya.
Fa unes setmanes la marca inaugurava una botiga física a Madrid i ahir ho feia a Barcelona, on centenars de persones van fer hores de cua per poder entrar. Ara bé, la majoria van sortir desil·lusionats. I és que, a diferència de la botiga de Madrid, a la de la capital catalana no es podia comprar.
És a dir, només estava permès mirar i emprovar-te peces per a posteriorment adquirar-les a través d'Internet.
Molts van apropar-se al local temporal –hi serà fins al 10 de juliol- pensant-se que es podien comprar roba i es van emportar una sorpresa quan els van dir que es tractava d’un showroom on no estava permesa la venda d’articles.
Això sumat a les llargues cues i a la calor va fer indignar els clients i les clientes que van qualificar d’”absurda” la iniciativa de Shein. Què en penseu?