Ja no queden entrades per la vuitena edició de CanetRock que se celebra aquest dissabte, dia 2, al Pla d'en Sala de Canet de Mar. Un any més el festival ha exhaurit totes les localitats, tornant a mostrar la seva capacitat de convocatòria i consolidant-se com un dels principals esdeveniments musicals del territori.
Oques Grasses, Stay Homas, La Fúmiga, Els Catarres, La Pegatina, Miki Núñez, Doctor Prats, Suu, Ginestà, Balkan Paradise Orchestra, Marcel i Júlia, Miquel del Roig i
Buhos. Aquests són els artistes que pujaran a l'escenari del festival aquest 2022.
Com cada any CanetRock oferirà més de 12 hores de música i festa ininterromputs amb la participació dels Djs
Ernest Codina,
Carles Pérez i
OGT. A més a més, per aquesta edició s'han millorat diversos aspectes, posant molt èmfasi en la
sostenibilitat i en grans descomptes en transport per arribar fins al festival.
CanetRock s'amplia i aquest estiu -a més de l'edició de Canet de Mar- se celebrarà també la primera edició de
CanetRock Mallorca el 23 de juliol a Alcúdia.
Amb el mateix esperit que el del Maresme, CanetRock Mallorca acollirà una dotzena de les bandes més importants del panorama musical català, amb especial presència d’artistes de les Illes, i crearà una escena musical única i singular.
Hi actuaran Oques Grasses, Zoo, La Pegatina, Xanguito i Pèl de Gall, O-Erra, Els Catarres, Stay Homas, Buhos, Suu, Anegats i Mdmar.