Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 562]

per Redacció, el 2 de juliol de 2022 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 17 anys
Un dia estava a casa del meu crush i estàvem mirant una peli. Ell em va començar a mirar i a tocar-me la cuixa per sota la manta. Em vaig posar molt hot i li vaig seguir el joc. Al final vam acabar follant els dos al sofà de casa seva.

Noia, 16 anys
Estàvem de càmping amb l'esplai i vaig anar a la tenda amb unes quantes amigues i amics, entre ells un noi que em posa molt. Era de nit i vaig anar a donar un tomb i ell em va seguir. Vaig veure que s'havia posat palote i ens vam començar a liar a saco. Em va començar a fer dits i jo una palla... llavors vam començar a f*llar allà drets al mig del bosc. Molt morbo de què la gent ens descobrís jajaja.

Amb el meu nòvio vam anar de viatge, i vam dormir junts una setmana. Va ser arribar la primera nit, ens vam ficar súper hot i li vaig acabar menjant i ell a mi. Vam acabar fent de tot, va ser brutal.

Noi, 18 anys
Vam anar d'excursió amb la classe i un amic i jo ens vam asseure a l'última fila del bus.
Vam començar agafant-nos la mà, a tontejar i després a fotre'ns mà per baix la jaqueta. Tot això amb gent al voltant, liant-nos a saco i amb el calentón. Al final vam acabar xupant-nos-la al bus. Va ser brutal i va donar molt de morbo.

Noi, 16 anys
Una tarda de fa tres mesos, vaig quedar jo i un amic al cinema. Jo estava enamorat d'ell i com que no sabíem quina pel·lícula mirar vam anar a veure una romàntica pels riures. Durant la pel·lícula hi havia escenes molt hot i em vaig posar tan calent que vaig començar a apropar la mà a la seva p*lla. De sobte ell va agafar la meva mà i se la va posar a sota dels seus pantalons. Estàvem tan calents que ens vam fer una palla mútua al mig del cinema. Ningú ens va veure, quin morbo.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.