Per a molts
influencers, actors/actrius i cantants, TikTok és un simple mitjà més per fer diners. És per això que cada cop més famosos/es opten per obrir-se un compte i
Bad Bunny ha estat dels últims en unir-se a aquesta plataforma.
I és que el cantant ha sabut fer-se un lloc en el món de la música i a les xarxes socials.
De fet, fa tan sols sis mesos que té TikTok, ha penjat 28 vídeos i compta amb més de 22 milions de seguidors. Tot i que no està confirmat ni per la xarxa social ni per l'artista, s'estima que ha guanyat uns
vuit milions de dòlars per tenir el seu propi compte.
Segons explica
Celebrity Net Worth, una web que calcula els beneficis de les celebritats, Bad Bunny té una fortuna d'uns 18 milions de dòlars, tot i que amb la seva nova gira segur que augmentarà considerablement. Alguns mitjans especialitzats asseguren que
el cantant cobra entre 500.000 i un milió de dòlars per concert, situant-se en un dels artistes millor pagats del món.
Tot i el seu gran èxit, l'artista assegura que
no està pendent dels números ni del que està guanyant. Per a ell, que va començar treballant en un supermercat, els diners no són el més important. Tanmateix, li agrada explotar totes les àrees de negoci i té previst inaugurar un restaurant de luxe a Miami.