L'any 2017, l'usuaria de Twitter Nicole Gugliucci, va explicar que les seves amigues havien creat la paraula
"hepeated" per referir-se a una situació masclista molt usual:
"quan una dona suggereix una idea i és ignorada, però després un home diu exactament el mateix i a tothom li encanta". El
tweet compta amb més de 184.000
likes i més de 58.000
retweets.
La paraula està formada per "he" (ell) i repeat (repetir) i és una crítica a la
conducta que tenen els homes quan s'apropien d'una idea, opinió o comentari que anteriorment ha fet una dona. Aquesta situació se segueix donant a molts llocs de feina, on sembla que l'opinió d'una dona no és tan important o fiable com la d'un home i, per tant, passa desapercebuda. Així, tot i que una dona hagi proposat exactament la mateixa idea uns minuts abans, quan un home la repeteix amb unes altres paraules sembla que la idea pren un altre significat.
Aquests comportaments es donen molt sovint i, fins i tot,
les dones que treballen com a assessores del president Barack Obama es van cansar de ser ignorades. Com explicava la periodista Julie Eilperin l'any 2016,
van crear una estratègia per fer front a aquesta situació i la van anomenar "amplificació". Aquesta consistia a què quan una dona mencionava un punt clau a una reunió, les altres el repetien per tal de donar crèdit a l'autoria original i que cap home es pogués apropiar de la idea.
Un concepte similar és el de "mansplaining", format per "man" (home) i "explaining" (explicació). Fa referència a
la situació en què un home explica alguna cosa a una dona amb un to paternalista. Es tracta, un cop més, de la necessitat d'alguns homes de mostrar-se en una situació de superioritat davant d'una dona.