Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 526]

per Redacció, el 21 de maig de 2022 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz

Noia, 17 anys
L'altre dia vam anar a sopar a casa una meva amiga pel seu aniversari. Hi anava el noi que em molava. A l'hora de sopar em vaig asseure al seu costat i em va començar tocar la cuixa i anava pujant. Total que quan vam acabar de sopar vam sortir al jardí i em va portar en una caseta on guarden les bicis i els trastos. Ho vam acabar fent allà.

Noi, 17 anys
Els meus pares tenen uns amics amb qui queden gairebé cada cap de setmana o cada dos. Aquests amics tenen un fill de 18 anys amb qui de tant en tant els liem. Mai havia passat d’aquí fins que un dia, se’m va empalmar molt de pressa i em va preguntar si volia follar. Ho vam acabar fent a la seva habitació i els seus pares gairebé ens pillen. Ara sempre diem que anem a jugar a la play, però en realitat follem.

Noi, 15 anys
Estava amb un noi que em posa molt i vam decidir anar a la gasolinera a comprar unes pizzes. Abans de marxar vam anar al lavabo a pixar i ens vam començar a liar. Ens vam posar tan calents que ens vam acabar fent una palla mútuament.

Noia, 18 anys
L'any passat en una festa vaig començar a parlar amb un noi que en un principi no m'atreia. Més tar, la mateixa nit, ens vam tornar a trobar. Encara no sé com va passar, però se'm va apropar i em vaig posar calenta, tot i que no va passar res. Uns dies més tard ens vam tornar a trobar de festa i al cap de pocs minuts ens estàvem liant sobre d’un cotxe. Al final ho vam acabar fent al terra d’un portal.

Noia, 17 anys
L'estiu passat vaig anar a estiuejar a un hotel de Salou d'aquests que tenen piscina, tobogans, animació, etc. Cada matí anava a la piscina amb la meva família i allà vaig conèixer a un noi i ens vam fer amics. Una nit els meus pares van anar a veure un espectacle i ell i jo vam anar a la piscina interior sense que ningú se n'adonés i ens vam liar mentre jo em masturbava amb el "xorro" del jacuzzi. Després li vaig fer una mamada a la sauna i ell dits.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.