Netflix estudia establir una tarifa molt més barata que les que oferta actualment, però amb l'afegit que hi hauria publicitat. Netflix vol combatre com sigui la
pèrdua de més de 200.000 subscriptors durant el primer trimestre del 2022 -quan la seva previsió era guanyar-ne fins a 2,5 milions- a més d'intentar reconduir el mal moment de l'empresa arran de les noves mesures que prendran en el futur.
El mateix CEO de l'empresa,
Reed Hastings, ha volgut abordar el tema de la publicitat a la seva plataforma: "Els que han seguit Netflix saben que he estat en contra de la complexitat de la publicitat, i soc un gran fan de la simplicitat de la subscripció, però per molt que sigui un fan d'això, soc encara més fan de la possibilitat que el consumidor pugui escollir. I permetre que els consumidors que vulguin tenir un preu més baix, i que siguin tolerants a la publicitat obtinguin el que volen, té molt de sentit".
Netflix viu un moment molt complicat. La decisió de la companyia que dirigeix Reed Hastings per
combatre els comptes compartits i els darrers
augments de preu de les tarifes, diversos de manera consecutiva, ha provocat que milions de persones hagin decidit optar per alguna de les altres alternatives que ofereix el mercat.
Altres notícies que et poden interessar