Èxit rotund de l'estrena d'"
Eufòria" a
TV3. La televisió pública catalana va aconseguir amb la primera gala del programa musical una
quota de 16,6% i amb una dada encara més sorprenent. La quota del públic objectiu d'entre
13 i 24 anys es va situar en el 38,7%, en el que pot ser un precedent perquè els mitjans públics catalans connectin amb l'audiència més jove.
El programa, presentat entre l'actriu
Marta Torné i el cantant
Miki Nuñez, va registrar prop de 800.000 contactes durant la seva primera emissió. "Eufòria" és el nou talent show musical de TV3 i busca les millors veus anònimes de Catalunya.
Més de 1.500 persones van participar en la primera prova dels càstings. L'equip que els va valorar, format, entre altres, pel director del programa,
Tono Hernàndez, i el director musical,
Daniel Anglès, buscava solistes, però que també sàpiguen treballar en equip i acompanyar altres solistes. En definitiva, artistes amb talent musical que, alhora, entenguin la música com una feina d’equip.
Els candidats que van superar aquesta primera fase van passar per una segona audició, d'on en van sortir els setze cantants definitius que hauran d’enfrontar-se i de col·laborar entre ells. El programa també farà una gran aposta digital amb plataformes com
Instagram,
Twitch o
TikTok, que publicaran continguts exclusius del concurs.