Quant cobren els influencers per fer un post, és un tema de debat recorrent. Primer de tot cal aclarir que no hi ha un preu establert: els diners dependran sobretot de la marca i del que estigui disposada a pagar. Ara bé,
el que sí que és cert és que en la majoria de casos qui més guanya és qui té més engagement i seguidors.
Així doncs no és d'estranyar que Dulceida lideri la majoria de rànquings d'influencers a Espanya. Amb més de 2 milions de seguidors, aquesta creadora de continguts acostuma a cobrar uns 5.000 euros per cada publicació que fa.
Ara bé, aquests no són els únics ingressos d'Aida Domènech. Aquest 2021, la influencer va facturar més
2,4 milions d'euros en vendes amb la seva empresa
Dulce Week End SL. Es tracta d’un projecte que va començar el 2016 i que compta amb diversos negocis. Sens dubte, però, el més rendible és, In Management, una companyia de representació que treballa actualment amb Carlos Sadness, Trendy Taste i Melyssa Pinto, entre d'altres.
De fet, la mateixa Dulceida va explicar que aquesta
empresa és la que més beneficis li genera, arribant a obtenir guanys superiors als 2 milions d’euros.