Acaba de fer 14 anys, però ja té més de 8 milions de subscriptors a YouTube i 4,8 milions de seguidors a Instagram. Estem parlant de
Piper Rockelle, la creadora de continguts que s'ha situat al punt de mira després que la cantant Pink critiqués algunes de les seves publicacions.
Tot va començar fa uns dies, quan l'artista va llançar el següent tuit:
"Quants nens com la Piper Rockelle estan sent explotats pels seus pares? I en quin moment hauríem de dir 'no està bé que una nena de 13 anys posi en biquini mentre la seva mare li fa una foto?"
Al cap de poc, l'adolescent i la seva mare responien a Pink amb aquestes paraules: "
Les fotos d'adolescents passant-ho bé en biquini no són sexuals. Només ho són si les mires d'aquesta manera".
Tot plegat va tornar a obrir el debat
sobre la sexualització de les noies menors d'edat. I és que, des de fa anys, marques i campanyes de publicitat presenten a nenes com si fossin adultes: amb talons, maquillatge...etc.
Per exemple, no fa gaire L'
Advertising Standards Authority (ASA), l'agència de regulació publicitaria del Regne Unit, va censurar una imatge de la firma de moda
Miu Miu per sexualitzar inapropiadament una model amb aparença de nena.
Tot i que la protagonista de la fotografia, Mia Goth, tenia 22 anys, l'agència considerava que Miu Miu utilitzava el maquillatge i el vestuari per rebaixar la seva edat i fer que semblés menor. Aquesta era la imatge: