Logotip de Adolescents.cat

7 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

per Redacció, el 9 d'agost de 2021 a les 17:31
Ja fa temps que a Adolescents.cat vam activar les indirectes. Una secció on tothom podia llençar un missatge de manera anònima a persones del seu entorn o el seu dia a dia. Seguint amb la mateixa filosofia, ara us proposem fer arribar aquestes indirectes als vostres «crush». Potser és algú que coneixes i va al mateix institut que tu, però un «crush» pot ser aquella persona amb qui vas coincidir a la cua d'un McDonald's, us vau mirar, us vau somriure, però no us vau dir res. I ara, clar, necessites saber qui és!

Versió sense playbuzz

Noia, 16 anys

És un nen que viu al poble on jo estiuejo. Ens han shippejat molts cops, però sempre hem fet com si res. Jo crec que també sent alguna cosa per mi. Es porta molt bé amb tothom del poble. Sempre va amb bici. Espero que ho vegi :)

Noi, 16 anys

Et vaig veure a Calella de Palafrugell amb les teves amigues, crec que éreu 3. Tu ets castanya, amb el cabell llarg i anaves amb un biquini negre. Segurament no em vas veure, però que sàpigues que ets la noia més guapa que he vist aquest estiu. Estaré cada dia per allà, si et veig aquest cop et vindré a parlar.

Noia, 14 anys

El 2 d'agost vam coincidir en una platja de la costa brava, tu anaves amb una colla d'amics (cinc o així) estàveu a les roques escoltant música. Jo portava un biquini negre i anava amb una amiga. Els dos només d'arribar ens vam creuar una mirada, un de vosaltres va anar a comprar una ampolla de Cacaolat al súper que hi havia allà a la platja. Crec que parlàveu de demanar-nos els instas, i no sé com no u vaig fer. No sé com contactar amb tu. Tant de bo ho vegis 💗

Noi, 22 anys

M'agrada una noia del poble del costat, hem quedat un cop, la vaig anar a buscar a la Ràpita i després vam anar a casa meva, ens ho vam passar molt bé... Voldria saber si repetiries o si només em vas voler de taxi... Sé que soc pesat pel WhatsApp, però és que em tornes loquet...

Noia, 17 anys

Vas fer que Canet fos una nit idíl·lica. Ens parlàvem ja abans per xarxes socials, i vam coincidir aquell 3 de juliol. Vam passar tota la nit junts, allà parlant i també cantant a ple pulmó hahah. M'agrades moltíssim xd, si llegeixes això obra'm!

Noi, 17 anys

És tot molt complicat. Des que anàvem a 2n d'ESO que m'agrades... però a 3r vam coincidir amb ell. Llavors us vau enamorar, ho vau mig "deixar" un any després i ara us aneu liant de tant en tant.
Llàstima que ell sigui un dels meus millors amics...

Per cert, l'any que ve farem 2n de batx a un institut de St Joan de V... Et vaig portar en bici i quasi em multa la policia.

Noia, 15 anys

Ets un noi 2 anys més gran que jo (no ets català, però llegeixes adolescents.cat), tens els cabells molt foscos, els ulls castanys i ets alt i prim.
Ens vam veure per última vegada a finals de juliol, i crec que tenim molt en comú. ;)

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.