Les xarxes socials són un imprescindible en les nostres vides. És per això que el canal britànic va estrenar, el 2018, un “reality show” basat en la interacció en línea. A
“The Circle” o “El Círculo”, els concursants estan sols en un mini apartament i només es relacionen entre ells a través d’un xat en el que han de posar a prova la seva popularitat.
A Netflix li va agradar la idea i l’ha explotat portant el format a altres països: Brasil, Estats Units i França. És per això que tens disponible a Netflix diferents versions d’aquest “reality” que ho ha petat en tots aquests països.
T’expliquem més sobre aquest “reality show”. A “The Circle” els i les concursants es tanquen en un edifici completament aïllat durant tres setmanes en les que
només poden mantenir contacte a través d’una plataforma controlada per veu en la que cadascú pot interpretar el rol que vulgui. Això significa que hi ha concursants que es fan passar per altres persones però s’ho han de currar per semblar autèntics. La idea és fer amistats, guanyar-se un lloc al cercle i aconseguir ser “influencer”. Quan una persona no aconsegueix popularitat, és bloquejada pels dos influecers del cercle. El premi? 100.000€!
Des del diari
El Confidencial asseguren que
Telencinco podria estar interessat en portar aquest format a la televisió espanyola. Després de l’èxit de “realities” com “La Isla de Las Tentaciones”, o “Mujeres y hombres y viceversa”, la cadena veu potencial a “The Circle”.
Realment aquest és un “reality” molt diferent als que hem vist fins ara, i això aportaria frescor i dinamisme. T’animem a començar a veure aquest “reality” a Netflix!
T’agradaria que se’n fes la versió espanyola?