Tenir sexe per primera vegada amb una persona no sempre és fàcil, i és normal si tenim una mica de por i nervis. Com que cadascú té els seus gustos i les seves pròpies històries, pot ser que les primeres vegades no siguin tan màgiques com ens esperàvem.
És per això que
la majoria de persones prefereixen no innovar gaire el primer cop i recórrer a les postures sexuals més típiques i bàsiques. Ens donen plaer igualment i ens estalvien algun “desastre”.
Així doncs us recomanem que la primera vegada que hagueu de tenir relacions sexuals amb penetració (hetero) amb algú, feu la
postura del missioner. El noi es posa sobre la noia, tots dos estirats.

Una altra postura que funciona molt bé és la del
noi a baix i la noia a sobre, asseguda i incorporada. D’aquesta manera la noia té més control dels temps i del dolor que pugui fer en algun moment.
El més bo d’aquestes dues postures és que hi ha contacte visual i si us agradeu de veritat, les relacions milloren molt si us podeu mirar.