Fa unes setmanes us vam explicar que havia sortit a borsa el grup de música BTS. Resulta que no són els únics que podrien sortir a borsa, ja que
Chiara Ferragni podria ser la primera influencer a sortir a borsa per monetitzar la seva imatge.
Chiara Compta amb
21 milions de seguidors a Instagram, la italiana més internacional és una de les influencers amb major poder mediàtic del món. Fins i tot,
s'estudia la seva història a la Universitat de Harvard com a cas d'èxit.
Hem de remarcar que
el negoci dels influencers ja mou al voltant de 6.800 milions d'euros, segons xifres de Financial Times, i formen part de l'estratègia de màrqueting de moltes empreses.
Ferragni ha dit en declaracions al diari italià Corriere de la Sera que està valorant sortir a borsa o fusionar-se amb un grup de moda de luxe. "Aquest és el nostre objectiu, però primer hem de fer que la marca i l'empresa siguin atractives: amb una bona rendibilitat i una justa relació qualitat-preu, així com una difusió i coneixement internacional", defensa la influencer.
No va dir quina de les seves 3 empreses podria entrar a borsa, però les 3 empreses juntes van generar un total de 31 milions l'any passat.