A vegades ens dóna la sensació que no arribem a totes les coses que voldríem fer per falta d'organització, és per això que avui et compartim 5 consells o passos per dominar el teu temps (i que no et domini ell a tu!
1. Fes-te un sistema d'organització
Investiga mètodes de gestió i implementa el que et funcioni millor. No hi ha un sistema perfecte per a tothom, sinó que cal trobar aquell que millor s'adapta a nosaltres. Et recomanem que provis d'organitzar el teu temps per franges amb el Google Calendar i que sàpigues, en cada hora, el que et toca fer (i et comprometis a fer-ho, és clar.
2. Vigila amb les factors de distracció
Està clar que el mòbil és el màxim lladre de temps, però la qüestió és que, si quan fas feina, et concentres a tope, acabes molt abans! Sigues conscient d'allò que més et distreu i evita-ho, planta-li cara!
3. Tingues clares les teves prioritats
Saps què? Que sembla fàcil, però sovint ens costa saber quines són realment les nostres prioritats. Un dia en el que tinguis el cap fred i estiguis centrat/da, anota-les en un post-it i posa'l a la vista per recordar-les sempre que ho necessitis.
4. Domina el teu temps
Et recomanem tenir un paper o una agenda al costat perquè puguis anotar tot el que tens per fer i encara serà millor si organitzes el temps disponible per a cada tasca concreta. Per exemple, si tens 3h lliures i 3 tasques a fer, que sàpigues a cada hora quina tasca faràs i et comprometis a complir.
5. No procrastinis
Aquesta paraula s'ha fet molt famosa en els últims anys, i és que les xarxes socials ens fan procrastinar moltíssim. Significa deixar per més endavant una cosa que podries estar fent al moment. Així doncs, com diuen els nostres avis i àvies, "no deixis per demà el que pots fer avui"!
[finalcentrareport]