Així és el biquini que està fent indignar les xarxes socials
per Redacció, el 27 de juny de 2019 a les 11:00
Les marques de moda estan aprofitant l'onada de calor d'aquests dies per promocionar els seus productes de bany. Una d'elles és la firma britànica Missguided, que ha publicat diversos posts amb els seus biquinis i banyadors.
Fins aquí res estrany. La polèmica s'ha produït en conèixer els preus d'alguns d'aquests productes, més concretament, el d'un biquini de triangle de color negre. I és que Missguided l'ha posat a la venda per menys de 2 euros, com podeu veure més avall.
Un preu, que segons molts usuaris i ONGs, només es pot aconseguir si s'explota laboralment els treballadors.
"Aquest preu envia un missatge perillós sobre el valor que donem a la roba i sobre les condicions de les persones que treballen en aquest sector", ha escrit la plataforma reivindicativa Fashion Revolution al seu Instagram.
A més a més, tal com asseguren alguns usuaris, aquests preus animen les persones a "consumir sense parar" i, per tant, a incrementar els nivells de residus i contaminació. Vosaltres què en penseu?