No sé que fer.
A una xarxa social he trobat a un noi de Barcelona bufó i graciós. Resulta que vé a estiuejar on hi visc jo. Tinc por de que no em vulgui coneixer... Em fa por llençar-me! Però tampoc vull ser poruga i no dir-li res... Què faig?!
InterPersonal

Hola!! Si us heu conegut per internet, intenta esbrinar més coses d'ell a través de la xarxa així aconseguiràs sentir-te una mica més còmode i no et costarà tant quedar amb ell arribat el moment. Ara bé, assegura't que és qui diu ser abans d'anar més enllà, per si de cas. Si resulta que finalment decidiu quedar pots anar-hi amb una amiga perquè no passis tanta vergonya, i si tu no t'atreveixes a donar el pas, espera't a veure què fa ell, potser serà ell qui donarà aquest pas i així tu no has de fer res.
De moment, si no ho tens clar, val més que no facis res i esperis a veure cap a on van les coses.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat