"Novio" amb TDA
Hola adolescents, tinc un amic que el coneixo de unes vacances als Pirineus, però que viu a 15km de la comarca on visc jo. Els dos ens estimem moltíssim però el problema és que no el deixen quedar molt i llavors doncs encara no ha sorgit res entre nosaltres però per whatsapp parlem cada dia i ens diem que ens estimem i tota la pesca. Veureu, l'altre dia em va dir que ell tenia TDA aquest trastorn, i m'he començat a informar moltíssim sobre el tema, però tinc molta por. Ja que s'oblida del dia del meu cumpleanys, a vegades quan parla no calla i ell no es dona conta,...
Per a mi, es bastant dur..ja que a vegades em respon malament com si fos borde i llavors l'he de cridar l'atenció. Per una altre part, se que he de ser comprensiva i no ser tan dura i exigent amb ell, però hi ha vegades que no puc mes i nose que fer. He arribat a tallar aquesta espècie de "relació" però ell no volia perque diu que m'estima. He d'admetre que l'estimo mes que a ningu, que mai havia sentit això per ningú i que estic disposada a aguantar tots aquests afectes que comporta aquest trastorn.
Gràcies adolescents, molts petons!:)
InterPersonal

Hola!! Crec que no ha de deixar que aquest trastorn defineixi cada cosa que faci aquest noi, pensa que encara hi ha psiquiatres que defensen que aquest trasntorn és una invenció! Per tant, tracta'l com qualsevol altre persona i si hi ha alguna cosa que no t'agrada d'ell diga-li com ho faries amb qualsevol altre. No heu de fer servir el TDAH com una excusa, ja que arribarà un moment que qualsevol cosa serà culpa del TDAH i no podràs queixar-te de res!
Per tant, pensa amb ell com una persona normal i en la mesura que puguis oblida el tema del TDAH.
Molta sortª!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat