ELL
HOLAAA, M'AGRADARIA QUE M'AJUDESIS EN TEMA DE L'AMOR. HAVERA QUE N'OPINES. FA POC HE COMENSAT A SORTIR AMB UN NOI I ESTIC MOLT FELIÇ AMB ELL, PORTAVA MOLT DE TEMPS ESPERANT QUE ESTIGUESSIM JUNTS I ARA NO TROBO EL GUST, OSIGUI HO COMPARO AMB NOIS EN ELS QUE HE ESTAT, I TROBO QUE HI FALTA COM LA XISPA, M'HE LESTIMO MOLTISIM PERO HI FALTA AIXO I NO SÉ QUE FER. PERQUE CREC QUE LA XISPA AQUESTA ES IMPORTANT, PERO TAMPOC NO SÉ QUE FER.
GRÀCIES GUAPAAAAA!!!
InterPersonal

Hola!! Aquestes coses no es poden forçar, si no hi ha xispa, hauràs de parlar amb ell i mirar entre els dos de solucionar-ho. Tot i que si no n'hi ha, no veig com podràs fer-ho perquè apareixi així de cop i volta!
EL que no pots fer és fer veure que no passa res i continuar com si res, pensa que això a la llarga us farà més mal que bé i en canvi ara encara hi ets a temps de poder fer bé les coses. Si l'estimes, li deus una explicació per respecte, igual que tu voldries que la persona que està amb tu fos sincera sobre els seus sentiments cap a tu.
Moltas sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat